Westermo pruža puni raspon rješenja za industrijske podatkovne komunikacije u transportnom, vodnom i energetskom sektoru, između ostalih. U posljednjih 35 godina Westermo je na vrhu tehnološkog razvoja i često pomiče granice onoga što je tehnički izvodivo.
Westermo ima dugogodišnje iskustvo u podatkovnim komunikacijama kao i u željezničkim primjenama, u trackside i rolling stock sektorima. Prava stručnost Westermo tima očituje se u razvoju proizvoda koji mogu pouzdano funkcionirati u najtežim okruženjima i odgovaraju najstrožim specifikacijama.
Kroz svoje poznavanje kritičnih aplikacija u raznim industrijama Westermo je razvio proizvode i tehnike koje odgovaraju brojnim zahtjevima željezničke industrije. Patentirani Westermo FRNT protokol omogućuje najbrži oporavak prsten mrežne strukture u Ethernet mrežama - 20 ms za prsten sa 200 preklopnika (switches). Wolverine serija je razvijena oko tehnologije koja dozvoljava stvaranje Ethernet mreža na starim postavljenim bakrenim vodovima koji se mogu protezati desecima kilometara uz prugu.
Westermo je navikao razvijati proizvode koji odgovaraju industrijskim standardima, od kojih se ističu dva za željezničke primjene:
EN-50121-4 - nezaobilazni standard za trackside sustave je EN-50121-4 Elektromagnetska kompatibilnost, koji definira nivoe zračenja (emisije) i imunosti signalizacijskog i telekomunikacijskog aparatusa u željezničkim primjenama. Westermo serije proizvoda Lynx, Wolverine, Viper, Falcon, optički modemi ODW, telefonski modemi i serijski konverteri svi zadovoljavaju ovaj standard.

EN 50155 - željeznička vozila predstavljaju jedno od najtežih okruženja za elektroničke uređaje stoga kada se Ethernet preklopnici koriste kao dio sustava kontrole vlaka moraju biti dizajnirani po najvišim standardima. EN 50155 je posebni onboard standard za elektronsku opremu koji obuhvaća ne samo EMC zahtjeve već i mehaničko naprezanje, šok test na ubrzanje, vibracije, prošireni temparaturni opseg i vlažnost. Westermo proizvodi iz Viper i RedFox serije potpuno zadovoljavaju ovaj standard i dizajnirani su za velike MTBF brojke kako bi se osigurao dugotrajni radni vijek.
siječanj 2012.g.
"Westermo IP vlak" koncept

Kao odgovor na rastuću potrebu za pouzdanom onboard željezničkom komunikacijskom mrežom Westermo je predstavio novu garanciju industrijskih Ethernet preklopnika koji pružaju visoko robusne mreže i dugoročan terenski rad. Specifično dizajnirani za onboard primjene oko "Westermo IP vlak" koncepta, novi Viper-212, Viper-112 i Viper-012 dvanaestportni preklopnici donose kompletno rješenje za za onboard kontrolne sustave što uključuje povećan nivo pouzdanosti i pojednostavljeni mrežni dizajn, instalaciju i održavanje.
"Westermo IP vlak" koncept pruža kompletno EN50155 Ethernet preklopnik i ruter rješenje pružajući ultra-pouzdani mrežni backbone za kreiranje inteligentnih vlakova. Ovaj koncept razvijen je kao odgovor na mnoge jedinstvene zahtjeve željezničke industrije koje je moguće rješiti korišteći skup IP protokola iz Westermo Operativnog Sustava - WeOS.
Onboard rolling stock aplikacije predstavljaju jedno od najtežih okruženja za bilo koji elektronički uređaj. Viper serija proizvoda premašuje EN 50155 onboard željeznički standard za elektronsku opremu, što obuhvaća ne samo EMC zahtjeve već i mehaničko šok naprezanje, vibracije, prošireni temparaturni opseg i vlažnost. Preklopnici su također dizajnirani za postizanje najvećeg temeljnog vremena između kvarova (MTBF) do 900,000 sati čime se osigurava dugoročnost i pouzdan rad kakav se očekuje u željezničkoj industriji.
Viper 212 je upravljani layer3 routing preklopnik, Viper 112 pruža upravljane layer2 preklopne funkcionalnosti i Viper 012 je neupravljano rješenje. Ti različiti nivoi programskih mogućnosti dopuštaju korisniku da izabere funkcije koje mu najviše odgovaraju uz zadržanje sklopovlja koje odgovara najtežim industrijskim standardima.
Nova Viper serija uključuje M12 konektore koji su integrirani u kućište čime se smanjuje veličina i
dodatno štiti protiv vibracija. Sa ultra-robusnim dizajnom, zatvoreni u IP65 kućište i otporni na vibracije po vojnim standardima ovi uređaji su idealni za situacije gdje mehaničko naprezanje, vlaga, kondenzacija, prljavština ili kontinuirane vibracije (npr. kakve proizvodi motor) mogu utjecati na funkcije standardnih Ethernet preklopnika. Jedinstvena Gore-Tex membrana se koristi kako bi se spriječilo nakupljanje kondenzata pri normalnom klimatskom dan/noć ciklusu. Viper 212 je također vrlo kompaktan i ultra-tanak, što omogućuje instalaciju u skučenom prostoru vagonskih panela.
WeOS operativni sustav u Viper i RedFox preklopnicima je u stanju balansirati podatkovni promet na mreži kako bi odžao maksimalni propust i stabilnost. Uključenje povećanog prometa od novih kamera ili video streama stoga neće utjecati na stabilnost čitave mreže. U slučaju kvara na vezi ili sklopovlju Westermova jedinstvena FRNT tehnologije je u stanju rekonfigurirati veliku mrežu u 20ms.
Za laganu konfiguraciju Ethernet preklopnicima se može sigurno pristupiti bilo gdje iz mreže, ili direktno putem konzolnog porta na Viper preklopnicima ili USB porta na RedFox preklopnicima. Konfiguraciju je moguće sigurnosno pohraniti (backup) i vratiti pomoću posebnog M12 USB sticka. Sigurno web konfiguracijsko sučelje lako za korištenje pojednostavljuje postavljanje redundantne prsten mreže.
Više informacija Westermo Viper
18. kolovoz 2011.
Network Rail odobrenje za Westermo Ethernet ekstendere

Westermo sa zadovoljstvom objavljuje Network Rail odobrenje za dodatne uređaje iz svoje široke ponude. Certifikat PA05/04168 autorizira korištenje Westermo DDW-120, DDW-220 i DDW-222 Ethernet ekstendera na željezničkoj infrastrukturi.
DDW proizvodi čine dio Wolverine serije industrijskih Ethernet ekstendera i dizajnirani su za rad u okruženju duž željezničke pruge. Uređaji su testirani po EN 50121-4 i mogu raditi u ekstremnim temparaturnim područjima (-40 do +70 ºC). Sposobnost ovih uređaja da prenose Ethernet signale bakrenim žicama brzinama do 15.3 Mbit/s preko velikih udaljenosti čini ih idealnim za ponovnu upotrebu postojećih instalacija. Moguće je rapidno kreirati mreže sa minimalnim ometanjem postojećih usluga jer nije potrebno postavljati nove kablove. Ovi proizvodi se koriste u globalnim sustavima duž željezničke pruge koji koriste jedinice za blokiranje tranzijenata (TBU - transient blocking units) kako bi osigurali pouzdan rad čak i kada tranzijenti visokog nivoa kao što su udari munje i preklapanje visokog napona unose smetnje u transmisijske linije.
Pribavljanjem ovog certifikata Wolverine ekstenderi se pridružuju dugoj listi Westermo proizvoda sa Natwork Rail odobrenjima - TD-36 i TR-36 telefonski modemi, MD-45 RS232 na RS-485 konverter, ODW-632 optički modem, DR-260A ADSL router, MD-52 RS-232 izolator.
23. ožujak 2011.
Westermo domaćin iznimno uspješnom okupljanju za željezničku industriju

Događaj pod imanom "Robusna rješenja za podatkovnu komunikaciju u željezničkoj industriji" održan je 23. ožujka 2011.g. u Londonskom Muzeju Prijevoza (London Transport Museum). Događaj je okupio 75 delegata iz željezničke industrije Ujedinjenog Kraljevstva.
Komentari nekih od posjetitelja pokazuju koliko se zanimljivim i uspješnim događaj pokazao.
"Osobno mi je sve pokazano bilo vrlo zanimljivo i odlično je prezentirano od strane svih govornika" Alan Marshall, Unipart Rail.
"Naučio sam puno o razvoju tržišta podatkovnih komunikacija u željezničkoj industriji" Casper Lucas, Transys Projects.
Uvodnu riječ je održao g. Lars-Ola Lundkvist, CEO Westermo grupe. Objasnio je kako se Westermo,
švedska kompanija u vlasništvu Beijer Electronics grupe, kroz proteklih 35 godina razvila u globalnog lidera za robusne podatkovno-komunikacijske uređaje. Ovu prezentaciju je tada nastavio g. Alan Bollard iz Westermove UK podružnice sa par globalnih primjera željezničkih aplikacija u kojima su korišteni Westermo proizvodi.
G. Kevin Stringer iz kompanije Firstco je predstavio "Hlađenje cijevi" (Cooling the Tube), projekt u kojem su uključeni u protekle dvije godine zajedno sa Westermom. G. Stringer je objasnio kako je Firstco implementirao sustav koji povećava protok zraka u dijelovima Londonske Podzemne Željeznice da bi se smanjila temparatura.
Dr. Robert Gardner iz Network Rail kompanije predstavio je "IP/Ethernet mrežna veza za opremu upravljanja i nadzora
na daljinu duž željezničke pruge". Prezentacija pokazuje kako je u Škotskoj realizirana mreža temeljena na Ethernet backbone strukturama koja omogućuje nadzor čitavog raspona objekata i instalacija duž željezničke pruge.
Zadnju prezentaciju "Modularna signalizacija za 21 stoljeće" izložio je g. Jon Clarke iz Invensys Rail kompanije. Na sva tri primjera aplikacije se nadovezao g. Ray Lock, Direktor tehnologije Westermo UK, kako bi objasnio neke od podatkovnih komunikacijskih tehnologija u pozadini svake aplikacije.