| HOME | WESTERMO | WAGO | ELPRO | KONTAKT |

Westermo isporučio Wolverine opremu (DDW-225) švedskom željezničkom operateru Banverkt za upravljanje željezničkim prometom

          Švedski željeznički operater Banverkt je tražio rješenje koje će omogućiti prijenos prometa po Internet Protokolu (IP) na velikim udaljenostima po postojećim žičanim instalacijama kablova sa žičanom paricom koji se protežu duž željezničke pruge. Westermo Wolverine proizvodi pokazali su se savršenim odgovorom za ovu aplikaciju i omogućili su da se implementira potpuno IP orjentiran sustav bez potrebe za skupim optičkim kablovima.
          Zahtjev se javio iz postavljanja sustava po European Rail Traffic Management System (ERTMS) specifikaciji. ERTMS je sveobuhvatan projekt razvijen od strane nekoliko velikih željezničkih proizvođača u uskoj suradnji sa Europskom Unijom i GSM-R industrijom, sa ciljem zamjene različitih nacionalnih sustava za nadzor i kontrolu željezničkog prometa. Implementacija ERTMS-a će omogućiti stvaranje neprekinutog sustava Europskih željeznica i povećati konkurentnost Europskih željeznica.
          ERTMS je specificiran na različitim nivoima i definicija nivoa ovisi o opremljenosti rute i o načinu na koji se informacije dostavljaju vlaku. U Ådalsbananu u Švedskoj Banverkt je u suradnji sa Bombardierom omogućio dio željeznice sa ERTMS-om nivoa 2. Ova aplikacije je jedinstvena jer je to prva instalacija nivoa 2 ikad koja uključuje opremu kao što su zapreke za prijelaz pruge. U ERTMS sustavu nivoa 2 vozač lokomotive može primati osnovne informacije o cestama i pruzi putem GSM-R radio mreže. Ove informacije za vozača se šalju iz Banverkt kontrolnog centra putem IP mreže vezane za uređaje za nadzor i kontrolu smještene duž pruge.
          Oprema duž pruge je povezana na Banverketovu IP mrežu korištenjem postojećih bakrenih parica i Westermo DDW-225 uređaja. DDW-225 koristi SHDSL tehnologiju koja omogućuje slanje podataka na kraćim udaljenostima maksimalnom brzinom od 5.7 Mbit/s, i mogućim udaljenostima do 15km uz niže brzine. U ovoj instalaciji mrežna otpornosti i pouzdanost imali su prioritet nad širinom pojasa. Najbolja ravnoteža između udaljenosti i odnosa signal/šum je ostvarena pri 2.3 Mbit/s na udaljenostima od 2km do 7km.
          Zahtjev za visoku pouzdanost tražio je redundantno mrežno rješenje zbog čega je Nacionalni Željeznički Ured (National Rail Administration) stvorio tvije individualne mreže spojene dupliciranom upravljačkom opremom. Te dvije mreže su potpuno odvojene i spojene na backbone mrežu odvojenim ruterima. Čak i da je jedna mreža padne puni pristup cijeloj ruti je moguće ostvariti kroz redundantnu mrežu. Dodatno DDW-225 podržava niz obilježja koje dozvoljavaju konfiguraciju za optimalnu kontrolu kao što su VLAN, QoS, SNMP, SSH i proširena dijagnostika, što je sve uključeno u zahtjeve Željezničkog Ureda.
          DDW-225 je robusni Ethernet ekstender sa EN 50121-4-EMC odobrenjem za korištenje u primjenama duž željezničke pruge. Uređaj je dizajniran za teška okruženja i može raditi u proširenom temparaturnom opsegu (-40°C do +70°C). DDW-225 doprinosi znatnim uštedama jer omogućuje izbjegavanje novih svijetlovodnih instalacija, i također moguće ga je unaprijediti da podržava nove mrežne standarde kada i ako se pokažu potrebnima.

Westermo success story - ERTMS Level 2 European Rail Traffic Management System

Povratak na prethodnu stranicu

Westermo u željeznicama
Westermo oprema
Westermo certifikati
Westermo reference
Ethernet na vlakovima
Westermo rješenja za željezničke primjene
Wago u
željeznicama
Wago oprema
Wago certifikati
Wago reference
MICROSTAR - partner u auto- matizaciji željezničkog prometa