| HOME | WESTERMO | WAGO | ELPRO | KONTAKT |

Europski vlakovi upravljani Westermo Industrijskim Ethernet RedFox preklopnicima

          Regionalni vlakovi u Njemačkoj i Nizozemskoj se isporučuju od strane Bombardiera sa onboard Ethernet mrežom. Ovo je prvi svijetski primjer korištenja Ethernet protokola u upravljanju kontrolnih podataka vlaka. Ethernet protokol se do sada koristio onboard samo u CCTV sustavima (Close Circuit Television - televizijski sadržaji u zatvorenom krugu) za informacije i zabavu. Većina različitih sustava u vlaku su tradicionalno imali vlastite međuspojeve ili mreže. Koristila se mreža specifična za željeznice naziva TCN (Train Communication Network). Westermo je odlučio to promijeniti u suradnji sa Bombardier Transportation, globalnim liderom u proizvodnji željezničkih vozila.
          Bombardier timovi su razvili novi sustav u kojem Ethernet upravlja svom onboard opremom vlaka. U prvim projektima stara i nova mreža - TCN i Ethernet prsten - će koegzistirati, ali Ethernet će potpuno zamijeniti TCN kroz dvije ili tri godine. Bombardier Transportation sustav će biti prvi koji integrira sve onboard inteligentne sustave u jednu Ethernet mrežu. Projekti prvih vlakova bez TCN mreže koji se oslanjaju potpuno na Ethenet mrežu su već u fazi dizajna.
          Za regionalne vlakove koji se isporučuju u Njemačkoj i Nizozemskoj Ethernet mreža je u stanju odrediti kompoziciju vlaka, tj. koja vrsta vagona čini vlak, u kojem redoslijedu su spojeni i u kojem smjeru su okrenuti (da bi se mogla otvoriti vrata na pravoj strani, itd.). TCN mreža se koristi za komunikaciju duž cijelog vlaka.
          "Imamo projekt u kojem će se TCN zadržati za lokalnu komunikaciju dok će komunikaciju duž vlaka obavljati ETB (Ethernet Backbone). Ulazi u proizvodnju nakon ljeta. Ovo je sljedeći korak na putu do punog Ethernet vlaka. Mreža prenosi sve tipove podataka potrebne za kontrolu, sigurnost i informacije o putnicima npr. za nadzorne kamere, objave putnicima, podaci za kontrolu procesa u vlaku (vrata, pogon, osvjetljenje...). Sve osim signalizacije i pristupa Internetu obavljat će se Ethernet protokolom." izjavio je Klaus Englund, TCMS Product Manager u Bombardier Transport Švedska.
          Westermo dostavlja različite mrežne komponente: upravljane i neupravljane preklopnike, repeatere itd. iz RedFox serije. U prosjeku iznosi 2 do 4 preklopnika po vagonu, 2 do 8 vagona po vlaku. Isporučeno je 400 preklopnika, pri čemu svaki preklopnik istovremeno služi kao repeater. repeateri su nužni samo u dugačkim vlakovima jer Ethernet segmenti mogu operirati samo na udaljenostima do 100m.
          Smanjenje troškova i proširenje funkcionalnosti su dva glavna razloga za promjenu vlakovnih mreža na Ethernet. Ethernet proizvodi i znanje su uobičajeni čak i kada se radi o velikim brzinama prijenosa i širokopojasnim vezama, dok su znanje i mreže karakteristične za željeznice vrlo specifični, što vodi do visokih troškova. Dodatno javlja se snažna potražnja za većom širinom pojasa kako bi se odgovorilo na zahtjeve funkcija poboljšane dijagnostike i za rukovanje audio/video sigurnosnim funkcijama i CCTV-om.
          "Bilo je puno kandidata za kooperaciju na tim proizvodima koji će vjerojatno postati novi vlakovni standard. Glavni razlozi za Westermo bili su u prvom redu činjenica da su imali zanimljiv i obećavajući koncept za svoju RedFox seriju proizvoda koji može poslužiti kao platforma za implementaciju naših dodatnih funkcionalnosti. Skupa smo uvidjeli mogućnosti prilagodbe našim potrebama i integraciju naših posebnih programskih rješenja u te proizvode. Westermo je također demonstrirao otvorenost oko načina suradnje i jaku uključenost u prilagođavanje željezničkim potrebama." dadao je g.Englund.
          Westermo je dodao novu prednost sa M12 konektorima. Prilagodbe su također napravljene kako bi se zadovoljili specifični željeznički standardi oko EMC (elektromagnetske kompatibilnosti) i ostalih zahtjeva na okoliš. Na strani Bombardiera, inženjeri su razvili specifičan software koji je integriran u preklopnike.
          RedFox Rail serija preklopnika i rutera je odobrena za željezničke upotrebe po EN50155 standardu. RedFox Rail podržava 8 ili 12 10/100Base-TX M12 preklopnik portova i do 4 10/100Base-TX M12 ruter portova. Svi portovi podržavaju automatsko pregovaranje brzine i duplex vezu, te automatsko prilagođavanje korištenom tipu kabela (auto crossing, auto polarity). Ruter portovi također podržavaju funkciju zaobilaženja pri čemu preklopnik zaobilazi komunikaciju u slučaju gubitka napona na preklopniku ili gubitka funkcionalnosti. Podešavanje se lako obavlja preko IP konfiguracijskog alata temeljenog na Windowsima, korištenjem SSH ili SNMP (v1 i v2c) protokola. RedFox Rail podržava layer2 mrežnu redundanciju preko dokazanog FRNT v0 protokola iz Westerma za brzu rekonfiguraciju prsten strukture. Dadatno moguće je koristiti RSTP/STP protokole u slučaju složene topologije. Izvrsna real time svojstva su pružena preko layer2 i layer3 podrške za prioritet i četiri prioritetna reda. Preklopnici podržavaju IGMP snooping za učinkovito korištenje širine pojasa kao i DHCP klijent i relay agent. RedFox Rail ruter verzije podržavaju nekolito ruter protokola.
          "U budućnosti Westermo proizvodi će biti na svim vrstama željezničkih vozila od tramvaja do lokomotiva." zaključio je g.Englund.

Westermo success story - The Ethernet Train

Povratak na prethodnu stranicu

Westermo u željeznicama
Westermo oprema
Westermo certifikati
Westermo reference
Ethernet na vlakovima
Westermo rješenja za željezničke primjene
Wago u
željeznicama
Wago oprema
Wago certifikati
Wago reference
MICROSTAR - partner u auto- matizaciji željezničkog prometa